En godt start på hverdagen

Det mærkes at ferietiden er på sit sidste, så er folk hjemme og klar til at gentage hverdagssyslerne. Anna vendte hjem og kiggede forbi med to Corona, som vi nød i drivhuset med snak og strik. Hun har været savnet længe 🙂

Jeg fik besøgt min lillebror, der også har været afsted i ferien, så det var længe siden, jeg havde sludret rigtigt med ham.  

Og strikkeklubben kom i gang igen. Vi mødtes hos Susanne, og sad hele aftenen i hendes have med strik, frugt, te og hjemmebag. Strikkebladene var på bordet, og der var gang i strikke- og hæklepinde. og sørme om jeg ikke fik en fødselsdagsgave – Lene troede, at jeg var fyldt tres i år, jeg måtte skuffe dem, men gaven fik jeg lov at beholde, og det er jeg glad for, for det er lige mig 🙂

I starten af ferie syede jeg en sommerkjole, jeg længe har haft stof til. Desværre blev den lige stor nok, så den blev hængene på bøjlen det meste af tiden. Nu har jeg endelig fået den syet ind, og jeg er megaglad for den. Jeg er vild med farverne. En frisk sag, når jeg selv skal sige det. 

Det blev endnu en gang tid til at tænke kostplan igen. Jeg SKAL tabe mig!!! Så jeg har brugt nogen tid i køkkenet og fået bagt rødbeder til salater, lavet frokostfrikadeller og kyllingelår. Jeg fandt en lækker opskrift på DR: https://www.dr.dk/mad/opskrift/kyllingefrikadeller-med-gulerodder som jeg er sikker på, jeg vil bruge igen. I fryseren med det hele, så jeg har til frokostpakken et stykke tid 🙂

Hverdagen er skudt i gang, og det er slet ikke det værste, vi har.

108total visits,1visits today

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.